مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 13:172022-06-18اقتصادي

احداث کمپ تیم ملی، زمینه ای برای تحول در ظرفیت های گردشگری سرعین


استاندار اردبیل احداث کمپ تیم ملی در شهرستان سرعین را زمینه ای برای تحول و توسعه ظرفیت های گردشگری در این شهرستان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست بررسی روند تأمین زمین برای احداث کمپ تیم ملی در سرعین اظهار کرد: با توجه به مقدمات انجام گرفته برای احداث کمپ تیم ملی در شهرستان سرعین، این اقدام زمینه ای برای تحول و توسعه ظرفیت های گردشگری در این شهرستان است.

وی افزود: برنامه ریزی برای اجرای طرح های بزرگ از جمله دهکده گردشگری متناسب با استاندارد جهانی و مجتمع های اقامتی با لحاظ سایر نیازمندی ها از جمله پارکینگ، در افزایش ماندگاری مسافران در شهرستان سرعین حائز اهمیت است.

ظرفیت های گردشگری سرعین نیازمند اقدامات تحول آفرین است استاندار اردبیل تصریح کرد: اقدامات بزرگ و تحول آفرین در شهرستان سرعین با توجه به ظرفیت گردشگری این شهرستان، می تواند موجب حضور گردشگران جهانی با مدت اقامت بالا باشد.

عاملی بیان کرد: همکاری دستگاه های متولی برای تأمین زمین مناسب جهت احداث کمپ تیم ملی در سرعین ضروری است و علاوه بر احداث این کمپ، مطالعات لازم برای اجرای مجتمع های خدماتی، رفاهی، تفریحی و تجاری نیز در نزدیکی کمپ تیم ملی انجام می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کمپ تیم ملی، زمینه ای برای تحول در ظرفیت های گردشگری سرعین

احداث کمپ تیم ملی، زمینه ای برای تحول در ظرفیت های گردشگری سرعین