مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 06:572022-06-18سياسي

نقطه ی امنی برای صهیونیست ها وجود ندارد


سعد الله زارعی در برنامه ی گفتگوی ویژه خبری افزود: پس از شهادت حاج قاسم، منطقه برای نیرو های آمریکایی و صهیونیستی ناامن تر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، متن این گفتگو به این شرح است: مجری برنامه در ابتدا گفت: مختصری از وضع و شرایط نیرو های آمریکایی بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، ببینیم وضعیت نیرو های آمریکایی به چه صورت است؟ سعدالله زارعی؛ کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: حتماً عزیزان اطلاع دارند که آمریکایی ها در منطقه غرب آسیا بیش از 34 پایگاه نظامی دارند و دو سرفرماندهی دارند، یک سرفرماندهی مربوط به نیروی دریایی می شود که در منامه مستقر است و یک سرفرماندهی در منطقه تحت عنوان فرمانده سنتکام شناخته می شود که فرمانده نظامی- عملیاتی آمریکا در غرب آسیا است؛ بنابراین یک حجم قابل توجهی از نیرو های نظامی را آمریکایی ها در منطقه ما مستقر کردند از ترکیه تا کشور های مشترک المنافع تا پایگاه هایی که در پاکستان، کشور های عربی جنوب خلیج فارس دارند، حجم عظیمی از نیرو ها در اینجا مستقر است.

منتها در این که استقرار نیروی نظامی لزوماً به معنی اقتدار باشد، لازمه اش این است که این ها در اهداف خودشان موفق باشند، اگر یک نیروی نظامی بسیار گسترده و مجهز وجود داشته باشد، اما قدرت تحرک و عملیاتی به اندازه کافی نداشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه ی امنی برای صهیونیست ها وجود ندارد

نقطه ی امنی برای صهیونیست ها وجود ندارد