مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 02:222022-06-17فرهنگي

مسئولیت تولید و نظارت بر سریال های نمایش خانگی بر عهده صداوسیما است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، سیدمحمد هاشمی با تاکید بر این مطلب، افزود: تولید و نمایش سریال های خانگی از جمله سریال کلیله و دمنه ذیل مسئولیت های ساترا و مربوط به سازمان صدا و سیما است و اساسا در دو ساله اخیر هم مسئولیت تولید و هم مسئولیت ارزشیابی و نظارت .

- معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی حواشی درباره وضعیت سریال های نمایش خانگی که به دلیل ناآگاهی، مسئولیت این وضعیت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی نسبت داده شد، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، سیدمحمد هاشمی با تاکید بر این مطلب، افزود: تولید و نمایش سریال های خانگی از جمله سریال کلیله و دمنه ذیل مسئولیت های ساترا و مربوط به سازمان صدا و سیما است و اساسا در دو ساله اخیر هم مسئولیت تولید و هم مسئولیت ارزشیابی و نظارت سریال های نمایش خانگی و پلتفرم ها به سازمان صدا و سیما واگذار شده و بدیهی است هرگونه پاسخگویی و شفاف سازی هم باید از طریق آن مجموعه ها صورت گیرد.

وی ادامه داد: گرچه در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری هم افزایی بین ارگان ها و سازمان های مختلف موجب رشد و تعالی بیشتر در این فضا می شود، اما تفکیک مسئولیت ها و پذیرش آن از سوی مدیران مسئول نیز جزو ضرورت های اجتناب ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت تولید و نظارت بر سریال های نمایش خانگی بر عهده صداوسیما است

مسئولیت تولید و نظارت بر سریال های نمایش خانگی بر عهده صداوسیما است