مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 15:022022-06-17سياسي

مسوولان برای تثبیت قیمت لیموی رودان به میدان بیایند


امام جمعه رودان از مدیرکل جهاد کشاورزی هرمزگان خواست تثبیت قیمت لیمو رودان را در اولویت کاری خود قرار داده و برای جلوگیری از نابودی دسترنج کشاورزان زحمتکش وارد میدان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه رودان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه  اظهار با اشاره به اعلام تغییر سیاست اسراییل علیه ایران اسلامی گفت: آن ها می گویند ما در این مدت بدنبال قطع پاهای اختاپوس در جبهه مقاومت بودیم که هیچ موفقیتی در برنداشت و باید در طرح جدید به سر آن یعنی تهران ضربه بزنیم که آنگاه جلوی گروه های مقاومت را گرفته ایم.

وی ادامه داد: آن ها بدنبال وارد کردن ضربات متعدد به جمهوری اسلامی بودند که هرگاه که ضربه زده اند جواب محکمی گرفته اند و متوجه باشند که در طرح جدیدشان اگر کوچکترین اقدامی را انجام بدهند عمرشان را به پایان برده اند.

امام جمعه رودان بیان داشت: اسراییل غاصب و حامیانش بدانند که هر برنامه ای داشته باشند  کارخود را تمام کرده اند.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور ونزوئلا به کشورمان گفت: اکنون با اتحاد بین ایران و آمریکای لاتین  آن جا نه حیاط خلوت آمریکا بلکه عرصه میدان داری ایران اسلامی شده و باید باور داشته باشیم که آمریکا و غرب دیگر توان  جلوگیری از قدرت گرفتن کشورها را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان برای تثبیت قیمت لیموی رودان به میدان بیایند

مسوولان برای تثبیت قیمت لیموی رودان به میدان بیایند