مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-17اقتصادي

واکاوی دلایل جولان لوازم خانگی قاچاق و تقلبی در بازار


یک کارشناس صنعت لوازم خانگی با اشاره به فراهم شدن زمینه عرضه لوازم خانگی قاچاق در بازار، گفت: یکی از عوامل این امر، بی توجهی به حلقه آخریعنی توزیع کننده خرد و عدم حمایت از این بخش برای عرضه کالاهای ایرانی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از معضلاتی که بازار لوازم خانگی همواره با آن مواجه بوده است، عرضه کالاهای قاچاق لوازم خانگی در بازار است.

بعد از تحریم ها علیه ایران و خروج برندهای تولید کننده لوازم خانگی خارجی از ایران با وجود اینکه اقداماتی برای مبارزه با عرضه لوازم خانگی قاچاق انجام شد، اما  با توجه به تمایلی که مردم نسبت به خرید برندهای خارجی داشتند، فضا برای عرضه لوازم خانگی قاچاق بیشتر شد.

به گفته احسان فدایی کارشناس حوزه صنعت  لوازم خانگی با وجود اقداماتی که برای مبارزه با عرضه کالای قاچاق در سطح بازار صورت گرفته است، اما به دلیل عدم حمایت از حلقه آخر توزیع، یعنی خرده فروشان و عدم حمایت های لازم از سوی تولید کنندگان فضا برای عرضه کالاهای قاچاق وجود دارد و چه بسا طی چند سال اخیر با وجود مشکلات اقتصادی، فضا برای عرضه کالاهای قاچاق و حتی تقلبی حوزه لوازم خانگی بیشتر شده است.

  فارس: یکی از مشکلات حوزه لوازم خانگی بخصوص در بخش عرضه وجود کالاهای قاچاق است چرا با وجود تاکیداتی که نسبت به ضرورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی دلایل جولان لوازم خانگی قاچاق و تقلبی در بازار

واکاوی دلایل جولان لوازم خانگی قاچاق و تقلبی در بازار