مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 20:372022-06-16اقتصادي

بحران آب کشاورزی به دلیل کاهش ذخیره آب پشت سد سفیدرود است


استاندار گیلان با اشاره به بحران آب کشاورزی در فصل جاری گفت: در سال های گذشته هزار میلیون مترمکعب ذخیره آب پشت سد سفیدرود وجود داشت هر چند امسال این رقم به حدود 800 میلیون مترمکعب کاهش یافته ولی آب کشاورزی در حال مدیریت برای همه مزارع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، اسدالله عباسی عصر امروز در مراسم همایش اشکور در مسیر توسعه که در روستای ولنی اشکور برگزار شد، اظهار کرد: اشکور علاوه بر دارا بودن زیبایی طبیعی و الهی از محرومیت های زیادی در حوزه راه، آب و برق رنج می برد اما محرومیت ها به معنی محدودیت ها نیست.

  وی به ظرفیت ارزشمند نیروی انسانی اشکور اشاره کرد و افزود: اشکور دارای افرادی با استعداد، نبوغ و اندیشه است که نقش برجسته ای در سطح استان و کشور دارند.

  استاندار گیلان یکی از مشکلات عمده اشکورات را محرومیت ها خواند و گفت: برای توسعه اشکور نیاز است تا به استعداد هایی مانند اقتصاد گردشگری و کشاورزی این منطقه مورد توجه و برنامه ریزی مسؤولان قرار گیرد.

  وی با اشاره به اینکه زیرساخت هایی مانند راه، برق، آب، تلفن و گاز در اشکورات وجود دارد و اتفاقاتی در حال رخ دادن است، تصریح کرد: برای شکوفایی این استعدادها و مزیت ها باید به نکات کلیدی و محوری توجه کرد اگر همه مسیرها آسفالت شوند یا همه مناطق اشکورات به شبکه فورجی متصل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آب کشاورزی به دلیل کاهش ذخیره آب پشت سد سفیدرود است

بحران آب کشاورزی به دلیل کاهش ذخیره آب پشت سد سفیدرود است