مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-16اقتصادي

توقیف دومین کشتی نفتی یمن از سوی ائتلاف عربی


پیشتر کشتی سوخت پرنسس حلیمه را که حامل بیش از 23 هزار و 920 تن بنزین بود، با وجود بازرسی ها و دریافت مجوزهای ورود از سازمان ملل، توقیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از العهد، ، شرکت نفت یمن اعلام کرد، ائتلاف متجاوز عربی یک کشتی جدید حامل مشتقات نفتی را توقیف کرد؛ این دومین کشتی توقیف شده در کمتر از 24 ساعت گذشته به شمار می آید.

عصام المتوکل، سخنگوی شرکت نفت یمن اعلام کرد، ائتلاف متجاوز عربی در ادامه نقض آتش بس، کشتی حامل سوخت فوس انرژی که حامل 30 هزار و 148 تن بنزین است را توقیف کرد.

المتوکل در ادامه افزود، به رغم تفتیش و بازرسی این کشتی و در اختیار داشتن مجوز ورود از سازمان ملل، ائتلاف عربی مانع ورود این کشتی به بندر الحدیده شد.

پیشتر ائتلاف دشمن به رهبری واشنگتن کشتی سوخت پرنسس حلیمه را که حامل بیش از 23 هزار و 920 تن بنزین بود، با وجود بازرسی ها و دریافت مجوزهای ورود از سازمان ملل، توقیف کرد.

نیروهای ائتلاف سعودی در طول دوره آتش بس انسانی در یمن نیز چندین کشتی از جمله آنها کشتی دیزلی دیتونا و کشتی قیصر حامل بنزین را که از سازمان ملل نیز مجوز دریافت کرده بود و کشتی دیزلی سیبلاندر سافیر را توقیف کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف دومین کشتی نفتی یمن از سوی ائتلاف عربی

توقیف دومین کشتی نفتی یمن از سوی ائتلاف عربی