مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 13:172022-06-16سياسي

شهردار جویبار ماندنی شد


پس از جلسه طرح 25 سوال شورای شهر جویبار و پاسخ شهردار به سوالات شورا و در پی آن درخواست استعفای شهردار جویبار پس از 7 ماه تصدی منصب شهرداری جویبار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدحسین فقیه شهردار جویبار اظهار کرد: تصمیم بر بحث موضوع استعفا اینجانب به این جهت بوده که مدتی از فضای پژوهشی و علمی در دانشگاه دور بودم و فرصتی ایجاد شد تا بتوانم در آن حوزه توفیق یافته و فعالیت های گذشته مان را که بر زمین مانده بود به اتمام برسانم.

وی با تشکر از محبت مردم، مسؤولان و اعضای شورای شهر جویبار، گفت: حقیقتاً نظر مردم را بر نظر خودمان ترجیح دادیم و آمدیم که بتوانم خدمتگزار صدیقی برای مردم جویبار باشم.

شهردار جویبار با بیان اینکه وضعیت شهرداری جویبار با وضعیت کنونی، شرایط نسبتا مطلوبی است، اضافه کرد: بستر اقدامات موثر و فعالیت های متعدد خصوصاً در حوزه عمرانی که در شهر جویبار طی سال های متمادی روی زمین باقی مانده و معوقات متعدد و مطالبات انباشته شده ای در حوزه عمرانی وجود دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه سال جاری و عقد پیمان هایی که با قراردادهای متعدد با پیمانکاران انجام شده، بستر انجام پاسخ این مطالبات در مجموعه شهرداری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جویبار ماندنی شد

شهردار جویبار ماندنی شد