مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-15سياسي

استقبال جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی از حضور رییس جمهور در اصفهان


در آستانه بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور به اصفهان، جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی با صدور نامه ای از حضور رییس جمهور در شهر شهیدان استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با سفر رییس جمهور به اصفهان جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی با صدور نامه ای از حضور رییس جمهور در اصفهان استقبال کرد.

در این نامه آمده است: جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با سابقه ای متجاوز از هفتاد سال در عرصه های گوناگون مبارزه علیه حکومت ستم شاهی و تحمل سختی ها و مشقات عدیده در این راه افتخار دارد نعمت آن وجود خدوم، خستگی ناپذیر و دست پرورده شهید بهشتی را پاس داشته و به موجب آیه شریفه و اما بنعمه ربک فحدث همواره یادآور و شکرگذار آن باشد.

در ادامه این نامه آورده شده است: حال که قصد سفر به اصفهان شهر شهیدان، شهر دلاورانی چون حسین خرازی ها، میثمی ها، حجازی ها و.

را دارید، ضمن عرض خیر مقدم ، اعلام آمادگی هرگونه همکاری از جمله مردمی سازی دولت که سرلوحه برنامه های دولت سیزدهم می باشد را اعلام می نماییم.

در این نامه تصریح شده است: سرور ارجمند ، این شایستگی زیبنده شما بوده که همواره از دعاها و حمایت ها و هدایت های رهبر معظم انقلاب و نیز و اعتماد و همراهی مردم در این شرایط سخت مسؤولیت پذیری برخوردار بوده اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی از حضور رییس جمهور در اصفهان

استقبال جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی از حضور رییس جمهور در اصفهان