مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 07:172022-06-15سياسي

انگاره های اشتباهی که «سلام فرمانده» آن ها را تغییر داد


برخی به اشتباه فکر می کردند چون در چند مدرسه ترانه های تتلو و ساسی مانکن خوانده شده یا کنسرت چند هزار نفره تتلو برگزار شده، نسل های بعد یعنی همان دهه هشتادی ها و دهه نودی ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز نوشت: برخی به اشتباه فکر می کردند چون در چند مدرسه ترانه های تتلو و ساسی مانکن خوانده شده یا کنسرت چند هزار نفره تتلو برگزار شده، نسل های بعد یعنی همان دهه هشتادی ها و دهه نودی ها، به ارزش های دینی و انقلابی، دلبستگی ندارند.

در حالی که دیدیم این نسل، چگونه در تجمعات ده ها هزار نفری در سطح شهرها و هزاران مدرسه در سراسر ایران با همه وجود سلام فرمانده خواندند و حقیقت نسل بعد را که دلداده اسلام و ارزش ها هستند، نمایان کردند.

  1- برخی به اشتباه فکر می کردند بین تولید و انجام کارهای امام زمانی و مهدوی با فعالیت ها و کارهای انقلابی، تعارض وجود دارد؛ همان انگاره اشتباهی که امثال انجمن حجتیه ای ها به دنبال آن بودند ـ هستند ـ  وجود نمادهای صریح و مهم انقلابی و ملی مانند نام بردن از رهبر انقلاب و حاج قاسم سلیمانی در متن شعر یا عهد بستن با نظام و.

و همچنین شاهکار این سرود یعنی همان عبارت مکرر سلام فرمانده عملا این سرود را به محصولی که مروج مهدویت و انتظار فعالانه و مجاهدانه است تبدیل کرده و خط بطلانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگاره های اشتباهی که «سلام فرمانده» آن ها را تغییر داد

انگاره های اشتباهی که «سلام فرمانده» آن ها را تغییر داد