مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 08:272022-06-14اقتصادي

امیدواری به افزایش کیفیت نان با ساماندهی یارانه آرد


بررسی میدانی نانوایی های شهر بیرجند حکایت از تداوم گلایه شهروندان از کیفیت نان دارد و در حالی که به عقیده نانوایان قیمت نان نسبت به هزینه ها پایین است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از طرح هایی است که در دولت سیزدهم با هدف اصلاح اقتصادی و با اهداف مختلفی برای جلوگیری از فساد و رانت، کاهش تورم، کاهش فاصله اجتماعی همچنین اجرای عدالت اجتماعی از اردیبهشت امسال به اجرا درآمد.

بر همین اساس قیمت چهار قلم کالای اساسی تغییر و افزایش یافت و در ادامه قرار است یارانه های حوزه آرد و نان ساماندهی شود با این توضیح که دولت بارها اعلام کرده قصد افزایش قیمت نان را ندارد بلکه روند پرداخت یارانه تغییر می کند.

یکی از کالاهای اساسی مشمول این طرح آرد است که نانوایی ها با توجه به خرید نان توسط مردم و تراکنش انجام شده با دستگاه کارتخوان هوشمند از یارانه بهره مند می شوند؛ برنامه ای که با تحقق آن امید می رود ضمن جلوگیری از مصارف غیرمعمول آرد، کیفیت نان مصرفی مردم نیز ارتقا یابد.

نصب کارتخوان های هوشمند در نانوایی های استان خراسان جنوبی از هفته جاری آغاز شد و به گفته مسوولان 700 دستگاه پوز تهیه شده که 640 دستگاه در نانوایی های دولتی استان نصب می شود ولی عرضه و قیمت نان مانند قبل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری به افزایش کیفیت نان با ساماندهی یارانه آرد

امیدواری به افزایش کیفیت نان با ساماندهی یارانه آرد