مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 20:172022-06-13حوادث

لزوم برخورد با مامور متخلف حادثه پارک پردیسان


در این شرایط بروز حوادث اینچنینی بزرگترین جفا به خودِ “ناجا” و شهدا و زحمتکشانِ آن است که تصویر این دستگاهِ مهم و خدمتگزار در جامعه و افکار عمومی را تخریب می کند.

- عضو سابق تیم ملی بوکس کشور اعلام کرد که هنگام پیاده روی در پارک پردیسان تهران به همراه همسر و دختر 6 ماهه اش؛ با برخوردِ مامور گشت ارشاد و پاشیدنِ اسپری فلفل و شلیک 2 گلوله به وی مواجه شده است.

مجید معتمدی یادداشتی در این باره در پایگاه خبری “اقتصاد سالم” نوشت که در بخشی از آن آمده است: با فرضِ صحت داشتنِ روایت این شهروند از این حادثه؛ موارد زیر باید مورد توجه قرار گیرد: 1_ مامور ناجا در این حادثه (در مصاحبه گفته شده جوانی حدودا 22 ساله) براساس کدام اجازه قانونی و همچنین اجازه عقلی، اخلاقی و عرفی؛ در این حادثه از اسلحه ی گرم استفاده و این شهروند را هدف قرار داده است!؟ آیا این شهروند یک عاملِ تروریستی یا اراذل و اوباشِ قمهِ به دست، بوده که امنیتِ جانیِ شهروندان و مامورِ ناجا را به خطر انداخته تا جایی که وی مجبور به استفاده از سلاح گرم شده است!؟ 2_ آیا بر فرضِ صحت داشتنِ روایتِ بدحجابیِ همسرِ این شهروند مجازاتِ آن طبق قوانین ناجا، پاشیدنِ اسپری فلفل و استفاده از سلاح گرم و شلیک 2 گلوله به یک شهروند ج.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد با مامور متخلف حادثه پارک پردیسان

لزوم برخورد با مامور متخلف حادثه پارک پردیسان