مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 19:322022-06-13سياسي

ارائه طرح های تشویقی برای توسعه طرح کاداستر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون اصل 90 مجلس، گفت: کمیسیون با دعوت از وزیر جهاد کشاورزی، رؤسای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان امور اراضی و همچنین نمایندگانی از سازمان بازرسی کل کشور و مرکز پژوهش .

- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از توافق برای تعیین راهکار های تشویقی و تنبیهی و همچنین مسیر های اطلاع رسانی مقتضی از طریق رسانه ها در راستای آگاهی بخشی به بهره برداران از اراضی کشاورزی برای همکاری با مجریان طرح کاداستر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون اصل 90 مجلس، گفت: کمیسیون با دعوت از وزیر جهاد کشاورزی، رؤسای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان امور اراضی و همچنین نمایندگانی از سازمان بازرسی کل کشور و مرکز پژوهش ها به بررسی آخرین وضعیت اجرای قانون حدنگار در کشور پرداخت.

وی افزود: پس از بررسی ها و نظارت های میدانی صورت گرفته شده از سوی کمیسیون اصل 90 از بخش های مختلف کشور و جلسات متعدد با مسئولین ذیربط بررسی ها نشان می دهد اراضی زراعی حدنگاری شده نیز به صورت موثر و دقیق انجام نشده و نیاز به بازنگری جدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح های تشویقی برای توسعه طرح کاداستر

ارائه طرح های تشویقی برای توسعه طرح کاداستر