مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 15:072022-06-13سياسي

دبیر ستاد امر به معروف کردستان خبر اخراج کارکنان بدحجاب از ادارات را تکذیب کرد


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با عنوان اینکه وظیفه این ستاد در قرارگاه 21 تیر، نظارت، راهنمایی، ارشاد و هدایت با اقدامات ایجابی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله مرادی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها در سنندج با تسلیت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) بندهای اسارت را پاره و نشاط و امید را در جامعه جاری و ساری کرد.

وی همچنین با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا و امام رضا(ع)، گفت: این دو شخصیت حضرت معصومه و امام رضا برکاتی برای کشور هستند که عامه مردم از برکات آن بهره مند می شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه عنوان کرد: دشمنان نظام از همان ابتدای پیروزی انقلاب در بخش های مختلف وارد جنگ با نظام شدند و این دشمنی در قالب زدن کشتی و هواپیما، تحمیل جنگ سخت 8 ساله و تحریم های اقتصادی خود را نشان داده است.

به گفته الله مرادی، نکته ای که موجب شده نظام روز به روز قدرتمندتر و حضور آن در صحنه جهانی قوت بگیرد، پشتیبانی مردم است و مردم نشان داده اند در شرایط سخت هم به جد از نظام دفاع می کنند.

وی یادآوری کرد: اهمیت حجاب و عفاف مبنی بر این نیست که کشور دچار بحران شده است چون اکثر مردم پایبند به اصول هستند اما دشمن در قالب تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد امر به معروف کردستان خبر اخراج کارکنان بدحجاب از ادارات را تکذیب کرد

دبیر ستاد امر به معروف کردستان خبر اخراج کارکنان بدحجاب از ادارات را تکذیب کرد