مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 13:322022-06-13اقتصادي

گروه توسعه ملی درصدد ایجاد کنسرسیوم صادراتی است


سرپرست گروه توسعه ملی با اشاره به ظرفیت چند رشته ای این گروه، بر لزوم ایجاد یک کنسرسیوم صادراتی با هدف افزایش توان صادراتی تاکید کرد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت روابط عمومی و امور بین­ الملل گروه توسعه ملی ، محمد حسین فروزان­ مهر، سرپرست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در جمع مدیران عامل هلدینگ های تابعه گروه توسعه ملی اظهار داشت: گروه توسعه ملی برنامه استراتژی بلندمدتی برای افزایش با ثبات صادرات غیرنفتی و همچنین جذب سرمایه گذاری دارد.

وی لازمه نیل به اهداف مدنظر را ارتقای هم ­افزایی تجاری و بازرگانی در شرکت های زیرمجموعه گروه توسعه ملی دانست و افزود: با توجه به پیچیدگی های معمول در امر صادرات باید با ایجاد روش های مناسب در خنثی سازی تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران نیز موثر باشیم.

   سرپرست وبانک با اشاره به ضرورت ایجاد یک کنسرسیوم صادراتی در گروه توسعه ملی اظهار داشت: هم اکنون شرکت های زیرمجموعه گروه توسعه ملی می توانند با استفاده از ظرفیت های متقابلی همچون لجستیکی، بندرگاهی، حمل و نقلی و …که در شرکت های دیگر این خانواده وجود دارد در بهبود جریان های بازرگانی و نتیجتاً افزایش صادرات نقش ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه توسعه ملی درصدد ایجاد کنسرسیوم صادراتی است

گروه توسعه ملی درصدد ایجاد کنسرسیوم صادراتی است