مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-13فرهنگي

برپایی نمایشگاه «صنایع دستی بلوچ» در تهران/ سوزن دوزی نقش جان بر دل پارچه است


نمایشگاه آثار صنایع دستی زنان استان سیستان و بلوچستان با عنوان «صنایع دستی بلوچ» همزمان با هفته صنایع دستی، به مدت 4 روز در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، همزمان با هفته صنایع دستی در سراسر کشور، نمایشگاه صنایع دستی بلوچ شامل آثار سوزن دوزی و بلوچ دوزی زنان و دختران شهرهای ایرانشهر، بزمان، دلگان، راسک، نیک شهر، مهرستان، سراوان و آشار از استان سیستان و بلوچستان از فردا، سه شنبه (24 خرداد) تا جمعه (27 خرداد 1401) به مدت چهار روز در باغ موزه هنر ایرانی در تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه آثار دوخت های سنتی شامل سوزن دوزی بر روی لباس های سنتی و محلی، روسری، مانتو و شلوار زنانه، وسایل کاربردی و تزیینی در خانه مانند رومیزی، رومبلی، روتختی و کوسن، محصول ذوق و هنر 15 زن و دختر هنرمند و کارآفرین از استان سیستان و بلوچستان ارائه می شود.

علاقه مندان در این سه روز (سه شنبه تا جمعه) می توانند از ساعت 11 تا 20 از این نمایشگاه واقع در باغ موزه هنر ایرانی در تهران به نشانی بالاتر از پارک وی، خیابان فرشته، خیابان بوسنی و هرزه گوین، سه راه پرفسور حسابی بازدید کنند.

    این نمایشگاه در ادامه با همکاری تعددای از فرهنگسراهای تهران و برخی از سازمان های مردم نهادی حامی صنایع دستی و زنان کارآفرین هنرمند در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه «صنایع دستی بلوچ» در تهران/ سوزن دوزی نقش جان بر دل پارچه است

برپایی نمایشگاه «صنایع دستی بلوچ» در تهران/ سوزن دوزی نقش جان بر دل پارچه است