مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-13اقتصادي

ساخت مترو پردیس متوقف نشده است/ طرح اولیه بازنگری می شود


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور گفت: افزایش هزینه ساخت پروژه مترو پردیس نیاز به مدیریت، برنامه ریزی و کار کارشناسی دقیق تر و منسجم تری دارد که دستور بازنگری این طرح بر اساس استاندارد طرح های حمل و نقل صادر شده است.

- علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اعلام نظر یکی از مدیران شهرستان پردیس مبنی بر اینکه عملیات اجرایی متروی پردیس به دلیل کمبود اعتبارات تا 4 سال آینده نیز کلید نخواهد خورد، اظهار کرد: متروی پردیس یکی از طرح های ملی و فرا منطقه ای بوده و اعتبار قابل توجهی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه افزایش هزینه زیادی را در حوزه پروژه های عمرانی کشور شاهد هستیم، گفت: اجرای پروژه متروی تهران-پردیس برای مدیریت، برنامه ریزی و آغاز عملیات اجرایی نیاز به کار کارشناسی دقیق تر و منسجم تری دارد.

جعفری با بیان اینکه مدت زمان قابل توجهی از زمان طرح اولیه این طرح گذشته است، ابراز کرد: به همین دلیل دستور بازنگری این طرح بر اساس نشریه 777 که استاندارد طرح های حمل و نقل است صادر و به مشاور ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور ادامه داد: بعد از اینکه نتایج مطالعاتی نشریه صادر شود، تصمیم گیری در خصوص نحوه تامین منابع و بودجه این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مترو پردیس متوقف نشده است/ طرح اولیه بازنگری می شود

ساخت مترو پردیس متوقف نشده است/ طرح اولیه بازنگری می شود