مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 10:072022-06-13اقتصادي

ماجرای پیامک عجیب برقی به قنادان!/قنادان بدون برق محکوم به تعطیلی هستند


رسول محمدی، رییس اتحادیه قنادان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به گرم شدن هوا و صرفه جویی در مصرف برق، پیامکی به قنادان زنجانی ارسال شده است که در آن از واحدها خواسته شده روزهای یکشنبه از ساعت 8 تا 12 فعالیت نکنند.

رییس اتحادیه قنادان زنجان گفت: در ادامه این پیام آمده است، در صورت تخطی از این دستور انشعاب برق قطع و تا پایداری شبکه وصل نخواهد شد.

رییس اتحادیه قنادان زنجان با اظهار تعجب از پیامک ارسالی شرکت برق گفت: این موضوع برای همگان مسلم است که قنادان صنف تولیدکننده هستند و در تابستان به خاطر گرمی هوا درجه یخچال را بالا می برند که مواد اولیه آنها فاسد و از بین نرود.

محمدی با بیان اینکه 50 درصد مواد اولیه مصرفی قنادان روغن، تخم مرغ و خامه و نیازمند یخچال است، افزود: قاعدتا برای نگهداری این مواد باید یخچال دائما روشن باشد، وگرنه در عرض نیم ساعت از بین رفته و به یک ماده فاسد تبدیل می شود.

رییس اتحادیه قنادان زنجان با اشاره به اینکه قنادان به علت تولیدات بالایی که دارند، خرید یومیه ندارند و اصولا حداقل برای یک یا دو هفته خرید می کنند، افزود: وقتی یخچال خاموش باشد، گویی سرمایه یک هفته این واحدها به باد می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پیامک عجیب برقی به قنادان!/قنادان بدون برق محکوم به تعطیلی هستند

ماجرای پیامک عجیب برقی به قنادان!/قنادان بدون برق محکوم به تعطیلی هستند