مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 09:522022-06-13اقتصادي

فارس من/درخواست تعریض و دو بانده کردن جاده قره ضیاالدین


مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت :امسال پروژه تعریض و بهسازی محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو وارد مرحله اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من سوژه ای با عنوان درخواست تعریض و 2 بانده کردن جاده قره ضیاالدین ثبت کرده اند که در این متن آماده است: با توجه به اینکه جاده قره ضیاءالدین ایواوغلی آذربایجان غربی در مسیر جاده ترانزیتی تبریز - بازرگان قرار دارد و روزانه وسایل نقلیه سنگین در آن تردد می کنند ضرورت دارد مسئولان متولی در وزارت راه برای 2 بانده شدن آن چاره اندیشی کنند.

جاده 64 کیلومتری قره ضیاالدین ایواوغلی در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده و این جاده تبدیل به قتلگاه مردم این منطقه شده است و شمار تلفات این محور طی یک ماه به عدد 15 رسیده است.

در این راستا خبرنگار فارس پیگیر موضوع بوده و با مسوول مربوطه مصاحبه ای ترتیب داده است  که در ادامه می خوانیم.

سید محسن حمزه لو در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال پروژه تعریض و بهسازی محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو وارد مرحله اجرا شده است.

وی ادامه داد: ساخت و توسعه این بخش از کریدور بزرگراهی غرب کشور می تواند دسترسی به پایانه مرزی بازرگان را تسهیل و تحول گسترده ای در زیرساخت های حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من/درخواست تعریض و دو بانده کردن جاده قره ضیاالدین

فارس من/درخواست تعریض و دو بانده کردن جاده قره ضیاالدین