مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 15:422022-06-12اقتصادي

سهولت قاچاق گسترده در حوزه صنعت نساجی/ عرضه کالای قاچاق در سایه کم توجهی به تولید


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از سالیان دور ایران به عنوان قطب صنعت نساجی منطقه در حوزه های مختلف شناخته می شد با این وجود به دلیل عدم توجه لازم به این صنعت، - بررسی ها بیانگر آن است که صنعت نساجی جهت ورود مواد اولیه خود با مشکلات متعددی روبرو است و به همین دلیل فروش اجناس قاچاق در کشور تسهیل شده است.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از سالیان دور ایران به عنوان قطب صنعت نساجی منطقه در حوزه های مختلف شناخته می شد با این وجود به دلیل عدم توجه لازم به این صنعت، حوزه های مختلف صنعت نساجی رو به افول نهاده و بسیاری از اجناس نساجی کشور از چین و ترکیه به کشور وارد شدند.

با این وجود در سایه تحریم ها صنعت نساجی بار دیگر متولد شد و در حال حاضر در بخش های مختلف این صنعت یعنی پوشاک، پارچه، ملافحه، پارچه رومبلی و .

کشور با پیشرفت های قابل ملاحظه ای همراه بوده است و گفتگو با تولیدکنندگان صنعت نساجی حکایت از این دارد اگر دولت روند ورود مواد اولیه را تسهیل و به مقابله با قاچاق کالا بپردازد، علاوه بر رونق این صنعت، شاهد افزایش اشتغال و درآمد های ارزی خواهیم بود.

واردات پنبه نیازمند تایید شورای امنیت ملی بررسی های خبرگزاری دانشجو بیانگر آن است که پنبه مورد نیاز برای صنعت نساجی، از حدود 80 روز گذشته از گمرکات کشور ترخیص نشده است و علت این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهولت قاچاق گسترده در حوزه صنعت نساجی/ عرضه کالای قاچاق در سایه کم توجهی به تولید

سهولت قاچاق گسترده در حوزه صنعت نساجی/ عرضه کالای قاچاق در سایه کم توجهی به تولید