مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-12حوادث

دستگیری سارق خودرو در عملیات ضربتی پلیس ری


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق خودروهای محدوده خاورشهر به همراه یک دستگاه خودروی پژو 405 مسروقه در عملیات ضربتی پلیس، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری خاورشهر در حال گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو 405 نوک مدادی با یک نفر سرنشین مشکوک که راننده خودور به محض مشاهده  ماموران به سرعت از محل متواری شد.

وی با بیان اینکه در استعلام گیری از شماره انتظامی خودرو مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس دارد عنوان کرد: طرح مهار آغاز و در یک عملیات پلیسی و کنترل محورهای خروجی، خودروی مسروقه توقیف و راننده آن دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه افزود: در این عملیات سارق با مشاهده اقتدار پلیس که چاره ای جز توقف خودرو ندارد، از خودرو پیاده و به صورت پیاده از محل متواری شد که دستگیر شده است.

  سرهنگ جلیلیان در پایان گفت: در تحقیقات انجام شده متهم سابقه دار به بزه ارتکابی معترف که با اعترافات متهم مالباخته شناسایی و پس از اخذ شکایت تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق خودرو در عملیات ضربتی پلیس ری

دستگیری سارق خودرو در عملیات ضربتی پلیس ری