مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 12:172022-06-12سياسي

هر جا پای بسیج به میان می آید اعتماد مردم بیشتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور در مراسم جشن آزادسازی زندانیان معسر که امروز یکشنبه بیست و دوم خرداد ماه سال جاری برگزار شد، - موسوی گفت: هر جایی که در رفع مشکلات مردم مثل آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نام بسیج به میان آمده است، مردم به طور ویژه همراه شده اند و این بخاطر عملکرد خوب بسیجیان در سراسر کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور در مراسم جشن آزادسازی زندانیان معسر که امروز یکشنبه بیست و دوم خرداد ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی های خاص اهل بیت علیهم السلام و به ویژه امام رضا علیه السلام گره گشایی و حل مشکلات مردم و افرادی که به ایشان مراجعه داشتند بود.

وی اضافه کرد: وظیفه مؤمنان هم این است کا به تاسی از ائمه اطهار علیه السلام به دستگیری از مستمندان و افراد گرفتار بپردازند و بدانند این قبیل امور خیر دستگیر آن ها در قیامت خواهد بود.

معاون اول دادستان کل کشور یادآور شد: تایید پیغمبر و همه اهل بیت علیهم السلام همواره در حل مشکلات مردم بوده است و در جامعه کنونی اگر کسی نمی تواند خودش به طور مستقیم در رفع مشکلات سایرین مثل آزادسازی زندانیان جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر جا پای بسیج به میان می آید اعتماد مردم بیشتر است

هر جا پای بسیج به میان می آید اعتماد مردم بیشتر است