مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 08:472022-06-12سياسي

ساخت هشتاد و ششمین کلانتری پایتخت کلنگ خورد/نیاز تهران به 200 کلانتری


ساخت هشتاد و ششمین کلانتری پایتخت با همکاری شهرداری و پلیس کلنگ خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، آیین کلنگ زنی ساخت هشتاد و ششمین کلانتری پایتخت با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تنهایی شهردار منطقه 8 و حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری برگزار شد.

 حسین نظری در خصوص همکاری شهرداری با نیروی انتظامی در تامین زمین کلانتری های مورد نیاز پایتخت گفت: طبق قانون شهرداری موظف است در تامین کلانتری های مورد نیاز با نیروی انتظامی همکاری کند.

  معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر 8 زمین برای ساخت کلانتری آماده است، افزود: برای تملک زمین و ساخت کلانتری حداکثر همکاری را با نیروی انتظامی انجام می دهیم.

  وی با اشاره به کمبود سرانه کلانتری در منطقه 8 گفت: به جهت افزایش امنیت، خاصه در ناحیه3 منطقه 8 به زودی احداث ساختمان کلانتری در دستور کار شهرداری منطقه قرار می گیرد و با همت بالاتر این ساختمان به بهره برداری می رسد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در ناجا برای سال 1401 گفت: بر این اساس قرار است 20 کلانتری به شرط تامین زمین از سوی شهرداری  در تهران بزرگ احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت هشتاد و ششمین کلانتری پایتخت کلنگ خورد/نیاز تهران به 200 کلانتری

ساخت هشتاد و ششمین کلانتری پایتخت کلنگ خورد/نیاز تهران به 200 کلانتری