مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 06:372022-06-11سياسي

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در تاجیکستان+تصاویر


به مناسبت خجسته سالروز میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) جشن باشکوهی در محل سفارت ایران در تاجیکستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، به مناسبت خجسته سالروز میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جشن باشکوهی با حضور جمع کثیری از ایرانیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در محل سفارت ایران در تاجیکستان برگزار شد.

این مراسم معنوی که با تلاوت آیاتی نورانی از کلام الله مجید آغاز شد، برنامه های متنوع فرهنگی و از جمله قرائت اشعار زیبا و عرفانی در وصف امام رضا (ع) را به همراه داشت.

محمد تقی صابری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان طی سخنانی به تبیین فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت امام رضا (ع) پرداخت.

صابری در ابتدای سخنان خود از خداوند متعال شکرگذاری کرد که دیگرباره فرصت و توفیق دور هم جمع شدن دوستان و عاشقان اهل بیت رسول الله (ص) را در این شب میلاد سراسر سرور ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را فراهم کرده است.

سفیر ایران با بیان اینکه همه ابعاد زندگی حضرت امام رضا (ع) برای مسلمانان الگو و سرمشق بود ، تصریح کرد: آن حضرت رفتار پیامبرگونه داشتند و به زیور فضایل اخلاقی و کمالات نفسانی آراسته شده بودند و حلم و رأفت و احسان ایشان شامل خاص و عام میشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در تاجیکستان+تصاویر

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در تاجیکستان+تصاویر