مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 23:172022-06-10اقتصادي

رشد 120 درصدی تولید پیله کرم ابریشم در بابلکنار


بخشدار بابلکنار از رشد حدود 120 درصدی تولید پیله کرم ابریشم در این منطقه خبر داد و گفت: در مجموع در بخش بابلکنار بیش از 20 میلیارد تومان پیله تولید و به صنایع و خریداران فروخته شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، اردیبهشت و خرداد بهترین زمان برای پرورش کرم ابریشم است و بخش بابلکنار هم سه سالی است که این صنعت قدیمی را دوباره احیا کرد و خانواده های زیادی از این طریق امرار معاش می کنند.

برای توسعه صنعت نوغان داری، جشنواره پیله کرم ابریشم در روستای درازکلای بخش بابلکنار شهرستان بابل برگزار شد و خانواده ها و شاغلان  این صنعت، تولیدات و تجهیزات مورد نیاز را در  جشنواره به نمایش گذاشتند.

آیین افتتاحیه این جشنواره با حضور حجت الاسلام عابدی امام جمعه بابلکنار، گنجی بخشدار، حمیده سادات مطهری رییس اداره توسعه نوغانداری مازندران،  لیلا عرب رییس اداره ورزش و جوانان بابل،  احمد حبیب پور مسئول ورزش روستایی و دبیر جشنواره همچنین اهالی منطقه و نوغانداران بخش بابلکنار برگزار شد.

*رشد 120 درصد تولید پیله کرم ابریشم در بابلکنار نقی مصطفی زاده گنجی بخشدار بابلکنار با خوشامدگویی به مهمانان گفت: در سال 99 نمایندگان مجلس برای هر بخش اعتباری در حدود 50 میلیارد ریال در نظر گرفتند و طی جلساتی،  قرار بر آن شد تا هر بخش بر اساس توانمندی و داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 120 درصدی تولید پیله کرم ابریشم در بابلکنار

رشد 120 درصدی تولید پیله کرم ابریشم در بابلکنار