مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 20:072022-06-10سياسي

امیرعبداللهیان در نماز جمعه حیدرآباد + تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در ادامه سفرش به هند امروز (جمعه) 20 خرداد ماه وارد حیدرآباد شد، - وزیر امور خارجه ضمن شرکت در مراسم نماز جمعه حیدرآباد، در نشست فرصت های نویدبخش پیش رو در توسعه فرصت های تجاری بین ایران و هند ، وجود اقتصاد مکمل ایران و هند را از دلایلی خواند که می تواند به تقویت مناسبات و ارتقای آن کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در ادامه سفرش به هند امروز (جمعه) 20 خرداد ماه وارد حیدرآباد شد، در نماز جمعه این شهر شرکت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز (جمعه) 20 خرداد ماه با استقبال مقامات محلی وارد شهر حیدرآباد هند شد.

وزیر امور خارجه کشورمان بعدازظهر امروز همچنین در نشست گام های نویدبخش پیش رو در توسعه فرصت های تجاری بین ایران و هند که به میزبانی فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع ایالت تلانگانای هند و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد هند برپا شد، شرکت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در این نشست که با شرکت بیش از 150 نفر از تجار و بازرگانان ایالات جنوبی هند به دعوت فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت ایالت تلانگانا برگزار شد، به دیدار های سازنده خود با مقامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان در نماز جمعه حیدرآباد + تصاویر

امیرعبداللهیان در نماز جمعه حیدرآباد + تصاویر