مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 19:172022-06-10سياسي

حکمت یک حکم


رهبر انقلاب در حکم انتصاب آقای سید عباس صالحی به نمایندگی ولی فقیه در موسسه و روزنامه اطلاعات با اشاره به سوابق این روزنامه کهنسال تاکید کردند: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رسانه KHAMENEI.

IR در یادداشتی به قلم  آقای دکتر فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بررسی دلالت های حکم انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در روزنامه اطلاعات از دیدگاه حکمرانی فرهنگی پرداخته است.

 حکمرانی فرهنگی بر سه رکن مردم و فرهنگ آن ها، سرزمین و جغرافیای اعمال حکم و دستگاه حاکمیت استوار است؛ در عصر نوین ایران، گفتمان حکمرانی برخاسته از اندیشه مردم سالاری دینی است که حضرت روح الله آن را بر نهاد و در دوره رهبری کنونی نیز با درنظرگرفتن شاخص های اصلی آن ( یعنی اختیار حاکمیّت کشور در دست مردم باشد؛ مردم انتخاب کنند، مردم بخواهند، مردم اراده کنند؛ در همه ی عرصه های زندگی… در علم، در صنعت، در کارهای اساسی، در اداره ی کشور، در مدیریّت بخشهای مهمّ کشور، در اقتصاد و غیره ) صورت بندی شد.

حکم انتخاب سرپرست جدید مؤسسه اطلاعات که از پرتاریخ ترین رسانه های کشور است، دارای دلالت هایی مهم برای تدارک امر فرهنگی است.

[*]  اول.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمت یک حکم

حکمت یک حکم