مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 16:322022-06-10اقتصادي

400 هکتار باغ انجیر در پلدختر رو به نابودی است/ نظارت بر بازار افزایش یابد


انتظار می رود فرماندار، دادستان و متولیان امر از جمله تعزیرات حکومتی به طور جد و به صورت قاطع و با استمرار نظارت ها را در بازار آشفته پل دختر ارتقا بخشند و در این راستا با برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی در اسرع وقت نظارت ها را عملی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهارکرد: برخی بازاریان و مغازه داران پل دختر با سوءاستفاده از آزادسازی یارانه چهار قلم کالا شامل روغن،مرغ، تخم مرغ و لبنیات توسط دولت و مردمی کردن آن خودسرانه نسبت به افزایش سایر اقلام اقدام کردند که این در سایه بی تفاوتی عدم مدیریت صحیح است .

وی افزود: برنج به عنوان یک کالای اساسی است اما با این که جز کالاهای مشمول یارانه آزاد نیست قیمت آن به شدت در بازار پل دختر افزایش یافته و به طور مثال از هر کیلویی 40 هزار تومان به بیش از 90 هزار تومان رسیده و قیمت میوه، صیفی و تره بار در این شهرستان نیز چند نرخی و لجام گسیخته است که این موضوع آزار مردم و نگرانی آنها را در پی  دارد.

امام جمعه پل دختر گفت: انتظار می رود فرماندار، دادستان و متولیان امر از جمله تعزیرات حکومتی به طور جد و به صورت قاطع و با استمرار نظارت ها را در بازار آشفته پل دختر ارتقا بخشند و در این راستا با برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هکتار باغ انجیر در پلدختر رو به نابودی است/ نظارت بر بازار افزایش یابد

400 هکتار باغ انجیر در پلدختر رو به نابودی است/ نظارت بر بازار افزایش یابد