مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-10سياسي

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟


ائمه جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه علاوه بر بیان مسائل داخلی و شهرستان ها به موضوع تغییر مواضع دشمن در جریان کشتی نفتی ایران پرداختند و این عقب نشینی را حاصل مقاومت ملت ایران دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امام جمعه موقت سیرجان امروز در خطبه های نماز این شهر به اقتدار نظام اسلامی در حفظ منافع کشور و مردم پرداخت و گفت: دشمن امروز به هر بهانه ای می خواهد درعرصه جهانی قدرت نمایی کند اما با هر حرکت نظام اسلامی در دفاع از کشور و نظام و ملت ایران از موضع خود عقب نشینی می کنند و دیدیم با اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران چگونه آمریکا عقب نشینی کرد و محموله نفتی ما آزاد شد.

ملت ایران همواره دشمنان را مایوس کرده اند حجت الاسلام حسین حیدری به ضعف شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی اشاره و اظهار کرد: ظاهرا این آژانس مسائل مربوط به انرژی اتمی نظام اسلامی را به جای اینکه در ایران بررسی کند در سرزمین های اشغالی و با سردمداران صهیونیست گفت وگو و بررسی می کند و این اقدام و حرکت هیچ جایگاهی ندارد.

وی به دشمنی های مستمر غرب و استکبار جهانی علیه نظام اسلامی پرداخت و عنوان کرد: دشمنان برای تبلیغ علیه نظام هزینه های  زیادی می کنند و با تمام امکانات علیه ما ایستادند و تعداد زیادی کانال و شبکه تلویزیونی  تبلیغات علیه نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟