مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 13:572022-06-10سياسي

مشکلات آب و فاضلاب شهرقدس رفع شود


بسیاری از محله های شهرستان با مشکل کمبود آب، نبود فاضلاب و فرسودگی شبکه مواجه هستند لذا مسؤولان مربوطه باید ضمن شفاف سازی گزارش ها با مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ذکر صلوات خاصه به مناسب میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: برای انتظار فرج امام زمان(عج) باید زمینه سازی کرد و بهترین کارها را انجام داد.

  وی گفت: عملیات اجرایی مرکز تخصصی سطح 3 حوزه برادران در رشته امامت و مهدویت با همکاری علما و فضلای حوزه علمیه قم از امروز در شهرقدس آغاز شد.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری افزود: توصیه به گفتمان امامت و ولایت، بهترین توصیه به تقواست و عده ای اگر بخواهند یاد امام را تحریف کنند، اهداف انقلاب به سرانجام نمی رسد و نباید اجازه داد رگه های ارتجاع نفوذ کند.

هرکس به فرهنگ منحط غربی وابستگی داشته باشد، عقب مانده است و باید به سمت تمدن نوین اسلامی پیش رفت.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد جنگ روانی در جامعه ایجاد شود و تریبون داران و اصحاب قلم باید با جهاد تبیین مانع مواضع دشمن شوند، جنگ امروز در عرصه اقتصادی و رسانه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آب و فاضلاب شهرقدس رفع شود

مشکلات آب و فاضلاب شهرقدس رفع شود