مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 09:422022-06-10اجتماعي

جاده تنگه ارغوان، در اغمای ابدی/ چه کسی پاسخگوست؟


مسوولان استان ایلام به زیربنای گردشگری از جمله جاده های این مناطق تفریحی مانند جاده تنگه ارغوان بی توجه هستند و حتی نخاله های ساختمانی را نیز در آنجا تخلیه می کنند و مرگ توسعه گردشگری را رقم می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، استان ایلام دارای مناطق تفریحی و بکر بوده و در پایان هر هفته شاهد حضور بی شمار طبیعت دوستان، گردشگران و مردم در این مناطق هستیم؛ قطعا میهمانانی خارج از استان برای دیدن زیبایی های ایلام به این استان مسافرت خواهند کرد و یکی از مناطق هدف دیدن آنها مسیر تفریحی دره ارغوان است.

اما این نقطه زیبا که در نزدیکی شهر ایلام واقع شده دارای جاده نامناسب است که حال ارغوان را گرفته و انگار رغبت مهمانان به سمت این مسیر زیبا را با این خرابی از بین برده است.

متولیان امر شاهد هستند این جاده در مسیری قرار دارد که در ایام مختلف با حجم گسترده ای از مسافران روبرو خواهد شد که باید از طرف دستگاه های مربوطه اقداماتی در جهت بازسازی آن صورت گیرد.

زیبنده استان ایلام نیست که زیبایی های طبیعت آن با کوتاهی مسئولان به کام مسافران تلخ شود و آنها را با مشکلاتی مواجه کند.

زیرساخت ها نامناسب هستند رسولی یکی از مسافران به خبرنگار فارس گفت: از استان ایلام خاطرات زیبایی دارم و هر ساله در چنین ایامی همراه خانواده به این استان مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده تنگه ارغوان، در اغمای ابدی/ چه کسی پاسخگوست؟

جاده تنگه ارغوان، در اغمای ابدی/ چه کسی پاسخگوست؟