مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 22:072022-06-09سياسي

استاندار یزد: اعلام نتایج DNA پیکرهای غیر قابل شناسایی حادثه قطار تا 48ساعت دیگر


23 بامداد سه شنبه 18 خرداد ماه، قطار مسافربری مشهد – یزد به دلیل برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شد و 21 نفر از مسافران این قطار جان خود را از دست دادند.

- ساعت 5:23 بامداد سه شنبه 18 خرداد ماه، قطار مسافربری مشهد – یزد به دلیل برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شد و 21 نفر از مسافران این قطار جان خود را از دست دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: نتیجه آزمایش DNA پیکرهای غیرقابل شناسایی حادثه قطار مشهد یزد، حداکثر تا 48 ساعت آینده اعلام می شود.

علی اکبر عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بقایای پیکر برخی متوفیان حادثه قطار مشهد یزد قابل شناسایی نیست و باید از طریق آزمایش DNA شناسایی انجام شود، اظهار داشت: این اجساد به پزشکی قانونی استان اصفهان منتقل شده است.

وی عنوان کرد: بر اساس رایزنی های انجام شده، جواب آزمایش DNA این متوفیان ظرف 24 تا حداکثر 48 ساعت آینده اعلام می شود.

عزیزی ادامه داد: پیکر آن دسته از متوفیان که توسط خانواده های آنها شناسایی شده است، فردا با حضور مردم، خانواده ها و مسئولان تشییع می شود و پس از اقامه نماز برای خاکسپاری به خانواده های آنها تحویل می شود.

گفتنی است؛ ساعت 5:23 بامداد سه شنبه 18 خرداد ماه، قطار مسافربری مشهد یزد به دلیل برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شد و 21 نفر از مسافران ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: اعلام نتایج DNA پیکرهای غیر قابل شناسایی حادثه قطار تا 48ساعت دیگر

استاندار یزد: اعلام نتایج DNA پیکرهای غیر قابل شناسایی حادثه قطار تا 48ساعت دیگر