مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 19:422022-06-09سياسي

رسیدگی به موضوع حجاب منافی اصلاح اقتصادی نیست


مردم باید بدانند که حوزه هم دردمند است؛ اما تضعیف دولت عادله و کریمه کاری خطا است و اگر چنین روندی در میان فضلای حوزه باشد، مردم از این روش غلط پیروی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری حوزه، در مورد اقدامات دولت فعلی، مخصوصا بعد از آزادسازی قیمت ها، صحبت هایی در جمع مردم و حتی طلاب مطرح می شود این موارد از منظر فقهی توسط آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی از اساتید حوزه علمیه قم در جلسه پرسش و پاسخ با جمعی از طلاب و دغدغه مندان عرصه رسانه، پاسخ داده شده که در ادامه مشروح آن را می خوانید: سوال: عده ای بر این عقیده هستند که در کارهای اجرایی، دولت نقش خاصی ندارد و رهبر انقلاب نقش اصلی را دارند.

نظر حضرتعالی در این مورد چیست؟ جناب آقای رییسی مردی مومن و متعهد به ولایت فقیه و ارزش های انقلابی بوده و نهایت تلاش خود را در مسائل اقتصادی و غیره به کار گرفته اند.

طبعا هر اصلاحی ریزش هایی را در پی دارد و اینجا تقصیر مطرح نیست، بلکه ما شاهد تدبیر هستیم تا از رانت خواری و مفاسد اقتصادی جلوگیری شود که طبیعی است که اجرای این برنامه ها با چالش هایی همراه باشد.

اینکه رهبری در این موضوع دخالتی دارد یا خیر، باید عرض کنم که ایشان در این موضوع هیچ گونه مداخله ای ندارند و رییس جمهور بر اساس اختیارات قانونی خود، مستقل بوده و رهبر انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به موضوع حجاب منافی اصلاح اقتصادی نیست

رسیدگی به موضوع حجاب منافی اصلاح اقتصادی نیست