مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 15:322022-06-09اقتصادي

مخازن سوخت استان ایلام پر است


مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایلام گفت: مخازن سوخت استان ایلام پر است و اگر چندین ماه هم به استان ایلام سوختی عرضه نشود مشکلی نداریم.

- چاغروندی مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: حتی اگر سوخت از خارج استان وارد نشود به اندازه کافی و تا چندین ماه ذخیره در انبارها وجود دارد و در این مورد هیچ کمبود و مشکلی نیست.

وی افزود: بنزین سوپر از اراک و ماهشهر وارد استان می شود و به صورت محدود و سهمیه استان روزانه 15 هزار لیتر است وقتی جایگاهی سوخت را تحویل می گیرد ممکن است چندین هفته زمان فروش طول بکشد.

مدیرعامل پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایلام اضافه کرد: قبلاً در 12 جایگاه بنزین سوپر عرضه صورت می شد و به علت عدم خرید و تبخیر شدن سوخت جایگاه دار دچار ضرر و زیان می شد.

چاغروندی ادامه داد: سهمیه 15 هزار لیتر را هر 5 روز یکبار جایگاه سوخت دریافت می کند الان 3 جایگاه در شهر ایلام بنزین سوپر را با قیمت لیتری 3500 تومان عرضه می کنند این بنزین کارت سوخت ندارد و سهمیه ای نیست.

این مقام مسوول تصریح کرد: در موضوع گازوییل یورو 4 برای کلان شهرها که آلودگی زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرد اما به خاطر مطالبات مردم در سطح استان کنار گازوییل معمولی، گازوییل یورو 4 هم عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخازن سوخت استان ایلام پر است

مخازن سوخت استان ایلام پر است