مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 14:572022-06-09دانش

معاون وزیر: توسعه دانشگاه های کارآفرین نیاز حیاتی کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مرتضی فرخی امروز  در آیین افتتاح و آغاز عملیات ساخت چند پروژه خیرساز در دانشگاه تربت حیدریه افزود: دانشگاه تربت به واسطه این ثروت ارزشمند یعنی بنیاد امور خیران باید به خود ببالد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر گسترش فرهنگ وقف در تمامی دانشگاه ها اظهار کرد: اقدام دانشگاه تربت حیدریه در حوزه جذب و مشارکت خیرین یک اقدام اثرگذار است که می تواند به یک الگوی مناسب برای دیگر دانشگاه ها تبدیل شود.

 وی با بیان اینکه در بند 4 نقشه علمی کشور و بند 7 سند علمی کشور به وقف علمی تاکید شده است، اذعان کرد: در بحث قانون وقف با خلا قانونی هیچ کمبودی نداریم و تنها باید در زمینه فرهنگ سازی اقدمات موثر و اجرایی انجام دهیم.

فرخی با تاکید بر اینکه باید این الگوی موفق دانشگاه تربت در سایر بخشها و  با توجه به نامگذاری امسال در حوزه شرکتهای دانش بنیان نیز تسری داده شود، یادآور شد: برنامه وزارت علوم توسعه دانشگاه های کارآفرین است که اکنون نیاز حیاتی کشور است.

فعالیت روزانه 1600 ورزشکار خراسان رضوی در سالن های خیرساز مروج تربتی درادامه مراسم  مهدی مروج تربتی، خیر و سازنده 8 سالن ورزشی چند منظوره در خراسان رضوی گفت: استقبال من از این همایش ها و مراسمات بدلیل آن است که دیگران ترغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر: توسعه دانشگاه های کارآفرین نیاز حیاتی کشور است

معاون وزیر: توسعه دانشگاه های کارآفرین نیاز حیاتی کشور است