مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 13:572022-06-09سياسي

تجهیزات و ادوات سپاه در کنار امدادرسانان حادثه متروپل بودند


نیروی زمینی سپاه با حجمی از تجهیزات و ادوات در کنار امداد رسانان حادثه متروپل افتخار خدمتگزاری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارس فارس؛ سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه در گفت و گویی درباره حادثه متروپل و اقدامات سپاه برای امداد و آواربرداری می گوید: نیروی زمینی سپاه از همان لحظات اولیه حادثه در میدان امدادرسانی حاضر بوده و همچون همه بحران ها و حوادث تا آخر در کنار مردم خواهد ماند.

وی افزود: آنچه در این حادثه مشاهده شد حقیقتاً ناراحت کننده و تأسف انگیز بود و تأثر عمیقی بر دلها گذاشت و صدور پیام تسلیت توسط رهبر معظّم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بخاطر حادثه آبادان و خلق صحنه های همدردی مردم و گروه های امدادی، از انبوه این مصیبت کاست.

 فرمانده قرارگاه کربلا بیان داشت: سپاه و بخصوص قرارگاه خاتم الانبیاء تا آخرین لحظه برای آواربرداری و کمک به مردم آبادان با نهایت ظرفیت پای کار است.

وی همچنین عنوان نمود : برخلاف جوسازی رسانه های بیگانگان، سران عشایر و طوایف قبایل آبادان و خرمشهر، با مشاهده ی جلوه های متعدد اتحاد و همدلی مردم و نیروهای مسلح در حادثه متروپل، با حضور در محل بروز حادثه آبادان از زحمات کلیه یگانهای سپاه و دستگاه های امدادرسان، تشکر و قدرشناسی نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات و ادوات سپاه در کنار امدادرسانان حادثه متروپل بودند

تجهیزات و ادوات سپاه در کنار امدادرسانان حادثه متروپل بودند