مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 13:072022-06-09سياسي

سهم کامل قم از سد کوچری باید تخصیص یابد


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شور شدن آب قم در هفته های اخیر، بر ضرورت تخصیص کامل سهم قم از سد کوچری تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی در مراسم کلنگ مخزن 20 هزار مترمکعبی شهر قم که در پردیسان برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ماه های اخیر در صنعت آب و فاضلاب استان گفت: طی این مدت اقدامات بسیار خوبی آغاز شد که قطعاً مجموعه نمایندگان استان و استانداری نیز از این اقدامات حمایت خواهند کرد.

وی در این آیین که با حضور دکتر معتمدی معاون امور عمرانی استانداری قم و جمعی از مدیران استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: مردم قم خیر و برکت اقدامات جدیدی که در مورد آب قم آغاز شده را در دو، سه سال آینده خواهند دید.

عضو هیأت ییسه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی آغاز احداث مخزن ذخیره جعفریه، احداث شبکه فاضلاب در برخی از مناطق شهر و آبرسانی به بخشی از روستاهای قمرود را برخی از اقدامات اخیر شرکت آب و فاضلاب استان برشمرد و یادآور شد: این اقدامات نویدبخش اطمینان بخشی از وضعیت پایداری آب در آینده در روستاها و شهرهای استان خواهد بود که قابل تقدیر و تشکر است.

وی احداث مخزن 20 هزار مترمکعب آب قم را نیز در راستای تأمین آب پایدار در شهر مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: با اطمینانی که به مدیریت آب استان داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کامل قم از سد کوچری باید تخصیص یابد

سهم کامل قم از سد کوچری باید تخصیص یابد