مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-09حوادث

محور خور- طبس کابوس زوار الرضا(ع)/اعتبار، مانع اصلی پروژه های راهسازی در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، چند روز پیش بود که خبر تصادف هولناک مجری جوان تلویزیون در محور خور و بیابانک به طبس و جان باختن همسر و فرزند خردسال این مجری در تصادف، کام همگی مان را تلخ کرد.

  بروز حادثه در این محور اتفاق جدیدی نیست و با توجه به اینکه مسیر منتهی به مشهدالرضا(ع) است و در ایام خاص و مناسبت ها ترافیک این مسیر هم بیشتر می شود، سال ها است که این جاده ناایمن خانواده های بسیاری را عزادار می کند و سوال اینجا است که راه حل چیست و آیا اقدامی برای حل این مشکل انجام شده است؟ خور و بیابانک پهناور حتی یک کیلومتر جاده دو بانده هم ندارد به سراغ الهام آزاد، نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی رفتیم تا برایمان بگوید مشکل کار کجاست و او اینطور توضیح می دهد: نایین و خور و بیابانک جزو پهناورترین شهرستان های استان و چه بسا کشور است؛ خور و بیابانک با وجود اینکه جاده طریق الرضا(ع) است و هرساله در ایام خاص و فصل مسافرت میزبان مسافران مشهدالرضا(ع) است اما هنوز یک کیلومتر جاده دوبانده ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به معادن زیادی که درون منطقه وجود دارد، تردد زیاد کامیون ها و تریلرها را داریم که همگی موجب می شود هم جاده نابسامان باشد و هم نیازمند عنایت ویژه ای از سوی مسؤولان امر باشد و در همه این سال ها پیگیری های ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور خور- طبس کابوس زوار الرضا(ع)/اعتبار، مانع اصلی پروژه های راهسازی در اصفهان

محور خور- طبس کابوس زوار الرضا(ع)/اعتبار، مانع اصلی پروژه های راهسازی در اصفهان