مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 09:522022-06-09ورزشي

نخستین برنامه گردشگری ورزشی در شهمیرزاد اجرا شد


نخستین برنامه طبیعت گردی و گردشگری ورزشی در سمنان اجرا شد و یک روز پویا و شاداب برای بانوان سمنانی رقم خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و ایجاد نشاط بین بانوان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان نسبت به برگزاری برنامه طبیعت گردی و گردشگری ورزشی اقدام کرد.

وی گفت: نخستین برنامه طبیعت گردی و گردشگری ورزشی با حضور بیش از 100 نفر از بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در شهمیرزاد برگزار شد.

نجم با بیان اینکه در این طبیعت گردی و گردشگری ورزشی، بانوان از برنامه های تفریحی شامل فعالیت های ورزشی و گشت وگذار در فضاهای طبیعی استفاده و اوقات خوشی را در کنار هم سپری کردند، خاطرنشان کرد: استقبال بانوان از این برنامه ها سبب خواهد شد تا مدیریت شهری، اجرای برنامه های بیشتری در حوزه بانوان را در دستور کار خود قرار دهد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه حرکت و تلاش یکی از ویژگی های حیات انسان دارای انگیزه و عاملی برای رشد سلامت و نشاط او است، تصریح کرد: انسان های نیازمند حرکت، ناگزیر به تلاش و کوشش هستند و عدم تحرک، نه تنها موجب توقف رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین برنامه گردشگری ورزشی در شهمیرزاد اجرا شد

نخستین برنامه گردشگری ورزشی در شهمیرزاد اجرا شد