مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 12:322022-06-08فرهنگي

بدون قرار قبلی در جستجوی خویشتن


فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» امروز اکران عمومی می شود.

در روزگاری که سینمای کشور عموما مبتنی بر فلاکت، گونه ای رئالیسم اجتماعی سیاه را غالب کرده است، - خبرگزاری فارس- گروه سینما: امروز چهارشنبه 18خرداد 1401 اولین روز اکران فیلم سینمایی بدون قرار قبلی است، فیلمی آرام، متین و درباره ایران.

فیلمی که از نظر منتقدان یک جور دعوت به خویشتن شناسی است، آرام و بی هیاهو، به دور از بحبوحه هایی پیرامونی، سفال، ساز و خانواده سنتی و ده ها عنصر معنایی و بصری دیگر، شاخصه هایی از این دعوت هستند که آدم اصلی قصه را به مکث وا می دارد.

در واقع بدون قرار قبلی، بیش از آن که فیلم درام باشد،  فیلم شخصیت است و پرورش وضعیت و جهان بینی و تکانه های او را با قرار دادنش در کنار دیگر آدم ها و فضاها، شکل و صیقل می دهد.

  در روزهای چهلمین جشنواره فیلم فجر که این فیلم برای اولین بار ارائه شد در گزارشی به معرفی آن و اهمیتش در سینمای ایران پرداختیم، حالا به بهانه اکران عمومی این فیلم دوباره آن گزارش را بازخوانی می کنیم تا بل طیف وسیع تری از مخاطبان بتوانند با فیلم سینمایی بدون قرار قبلی ارتباط برقرار کنند.

فیلمی با بازی های خوب و قصه ای جذاب و از همه این ها مهمتر تصاویری بی نظیر از ایران که می تواند تا مدت ها روح و روان مخاطبان را جلا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون قرار قبلی در جستجوی خویشتن

بدون قرار قبلی در جستجوی خویشتن