مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 12:022022-06-08اقتصادي

مشکلات احداث مجموعه تولید پنل های خورشیدی اردبیل رفع شد


استاندار اردبیل از رفع مشکلات احداث مجموعه تولید پنل های خورشیدی با پیگیری های انجام یافته و آغاز عملیات اجرایی آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از طرح ها و واحد های تولیدی اظهار کرد: مشکلات مجموعه تولید پنل های خورشیدی با پیگیری های انجام یافته از سال گذشته، رفع شد و با توجه به آغاز عملیات خاکی این مجموعه، پیش بینی می شود عملیات سازه ای آن نیز از اول مردادماه آغاز گردد.

وی افزود: با توجه به اهمیت تولید فروکتوز در صنایع غذایی، در بازدید اعضای ستاد تسهیل تولید استان اردبیل از مجموعه تولید فروکتوز، تصمیماتی برای رفع مشکلات گمرکی و نظام مهندسی این مجموعه اتخاذ شد.

تزریق 42 میلیارد تومان برای تکمیل مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره 2 استاندار اردبیل بیان کرد: احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 به دلیل توسعه این شهرک یک ضرورت بود که با تزریق نزدیک به 42 میلیارد تومان به آن در سال گذشته، امیدواریم طی 2 ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

عاملی گفت: با توجه به تکمیل زنجیره تولید رنگ توسط واحد تولیدی رنگ در ناحیه صنعتی نوجه ده، تأمین زمین مورد نیاز برای توسعه فعالیت این مجموعه بررسی و پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات احداث مجموعه تولید پنل های خورشیدی اردبیل رفع شد

مشکلات احداث مجموعه تولید پنل های خورشیدی اردبیل رفع شد