مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 08:322022-06-08حوادث

جزییات جدید از حادثه قطار مشهد-یزد/ اجساد قابل شناسایی نیستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی خالدی با اشاره به جدیدترین خبر از وضعیت مصدومان حادثه خروج از ریل قطار مشهد یزد، گفت: بر اساس اعلام قطعی و رسمی مسئولان حاضر در محل، - سخنگوی اورژانس کشور جزییات تازه ای از حادثه قطار مسافربری مشهد-یزد را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی خالدی با اشاره به جدیدترین خبر از وضعیت مصدومان حادثه خروج از ریل قطار مشهد یزد، گفت: بر اساس اعلام قطعی و رسمی مسئولان حاضر در محل، تعداد فوتی ها همان 10 نفر است، 12 مصدوم در وضعیت نامناسبی قرار دارند و حالشان وخیم است.

وی ادامه داد: 30 نفر نیاز دارند تا به بیمارستان برای گرفتن خدمات درمانی منتقل شوند.

رییس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: 10 آمبولانس سر صحنه حضور دارند و 4 آمبولانس هم مصدومان را به سمت بیمارستان ها انتقال داده اند.

خالدی افزود: سایر افرادی که سالم از قطار بیرون آورده شده اند، به طبس منتقل شده و تیم های روانشناس در حال پذیرایی از این افراد هستند.

وی اظهار کرد: عوامل حاضر در حادثه در حال کاور کردن فوتی ها هستند و به دلیل آنکه شدت حادثه بالا بوده و نمی توان اجساد را تشخیص داد، سه خودروی پزشکی قانونی هم برای انتقال جسد ها به پزشکی قانونی در حال اعزام به صحنه هستند تا هر چه سریع تر هویت اجساد مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از حادثه قطار مشهد-یزد/ اجساد قابل شناسایی نیستند

جزییات جدید از حادثه قطار مشهد-یزد/ اجساد قابل شناسایی نیستند