مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 20:272022-06-07اقتصادي

تغییر ساعات کاری ادارات در سیستان و بلوچستان


ساعت کار بیمارستانها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت های خدمات رسان اعم از آتش نشانی، اتفاقات آب، برق، گاز و موارد مشابه و همچنین بانک های استان تابع مقررات و سیاست های داخلی تعیین شده توسط ستاد مرکزی است.

- ساعات کاری کارمندان ادارات دولتی سیستان و بلوچستان از فردا تغییر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد ، به استناد مصوبه شماره 26743ت 59790 ه مورخ 1401/2/24 هیات وزیران، موضوع تغییر ساعت کار ادارات در فصل گرما و نظر به ضرورت مدیریت مصرف انرژی برق، ساعت کار کارمندان با رعایت قوانین از تاریخ 1401/3/18 تا اطلاع بعدی در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت 6:30 الی 13 و روزهای پنجشنبه از ساعت6:30 الی 12 اعلام می شود.

لازم به توضیح است ساعت کار بیمارستانها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت های خدمات رسان اعم از آتش نشانی، اتفاقات آب، برق، گاز و موارد مشابه و همچنین بانک های استان تابع مقررات و سیاست های داخلی تعیین شده توسط ستاد مرکزی است.

در این اطلاعیه از دستگاه اجرایی واجد شرایط حقوقی مستقل که در روزهای پنجشنبه تعطیل هستند خواسته شده است با مدیریت ساعت کار کارکنان در پایان وقت اداری نسبت به برنامه ریزی برای حضور از ساعت 6:30 صبح اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعات کاری ادارات در سیستان و بلوچستان

تغییر ساعات کاری ادارات در سیستان و بلوچستان