مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 09:122022-06-07اقتصادي

انجام 2276 مورد فعالیت عمرانی توسط کمیته امداد ایلام در سال گذشته


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در سال 1400 این نهاد توانسته است با استفاده از کلیه ظرفیت های برون و درون سازمانی تعداد 2276 مورد فعالیت عمرانی انجام دهد که خود گام بلندی در راستای توانمندسازی مددجویان بوده است.

- طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یکی از برنامه ها و سیاست های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای توانمندسازی مددجویان کمک به ساخت، خرید مسکن و رفع مشکلات عمرانی آنان در سرفصل های مختلف از جمله تعمیرات و ایجاد فضاه های جانبی شامل کمک به (احداث حمام، سرویس بهداشتی، لوله کشی گاز منازل مددجویان) تحت پوشش بوده که هرساله این مهم همراه سایر برنامه های امداد در حال اجرا هستند.

 وی افزود: در سال 1400 این نهاد توانسته است با استفاده از کلیه ظرفیت های برون و درون سازمانی از جمله بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، صندوق توسعه ملی، موسسات حقیقی و حقوقی و کمک خیرین سخاوتمند و دلسوز تعداد 2276 مورد فعالیت عمرانی انجام دهد که خود گام بلندی در راستای توانمندسازی مددجویان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: در سال 1401 با عنایت به پیگیری های صورت گرفته این استان در نظر دارد تعداد 570 مورد فعالیت عمرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 2276 مورد فعالیت عمرانی توسط کمیته امداد ایلام در سال گذشته

انجام 2276 مورد فعالیت عمرانی توسط کمیته امداد ایلام در سال گذشته