مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 20:322022-06-06اقتصادي

صفر تا صد خدمات بهزیستی به معلولان درباره تخفیفات قانونی انشعابات


هر فرد از اعضای جامعه هدف بهزیستی در حوزه های مختلف که از این سازمان کد حمایتی دریافت کرده اند می تواند برای یک واحد مسکونی، - سمانه زمانی، سرپرست بهزیستی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به میزان خدمات بهزیستی به مددجویان، ارزش ریالی تخفیف های استفاده شده را بیش از 8 میلیارد و یکصد و هفتاد میلیون ریال اعلام کرد و اظهار کرد: این این اعداد مربوط به کل سال گذشته و دوماه آغازین سال 1401 است.

زمانی، معرفی شدگان بابت رایگان شدن مبلغ انشعاب آب را پانصد و 53 نفر و بهره مندان از این امتیاز را 440 نفر معادل 79 و نیم درصد کل افراد اعلام کرد و بیان داشت: ارزش ریالی این خدمت استفاده شده بیش از 3 میلیارد و 450 میلیون ریال است.

سرپرست بهزیستی استان تهران معرفی شدگان انشعاب فاضلاب را یک 169 نفر اعلام کرد و گفت: 169 نفر از این افراد معادل 99 درصد از این امکان قانونی بهره مند شده اند که ارزش ریالی آن پانصد میلیون ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: تعداد متقاضیان استفاده از امتیاز و کنتور برق در بازه زمانی یاد شده 287 نفر و بهره مندان از آن 219 نفر معادل 76 درصد است که ارزش ریالی این امکان قانونی بیش از 2 میلیارد و 280 میلیون ریال اعلام میشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد خدمات بهزیستی به معلولان درباره تخفیفات قانونی انشعابات

صفر تا صد خدمات بهزیستی به معلولان درباره تخفیفات قانونی انشعابات