مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 18:472022-06-06اجتماعي

زیارت امام رضا (ع) از 1300 کیلومتر دورتر+تصاویر


این روز ها کاروان های زیر سایه خورشید با حضور در نقاط مختلف کشور خصوصاً مناطق کم برخوردار حال و هوای زیارت امام رضا (ع) را برای مردم به ارمغان می آورند.

- خبرگزاری فارس- گروه قرآن و فعالیت های دینی: این روز ها کاروان های زیر سایه خورشید با حضور در نقاط مختلف کشور خصوصاً مناطق کم برخوردار حال و هوای زیارت امام رضا (ع) را برای مردم به ارمغان می آورند.

مخاطب این کاروان ها افرادی هستند که کمتر توفیق زیارت امام رئوف را پیدا می کنند.

این گونه است که عاشقان از دورترین نقاط ایران با در آغوش گرفتن پرچم گنبد حرم رضوی و با نوای خادمان عطر حرم را استشمام می کنند و از راه دور به امامشان سلام می دهند.

زیارت امام مهربان از فاصله 1300 کیلومتری مشهد روستای زیبای آبشاران حدود هزار و 300 کیلومتر از مشهد دور است، اما زیر سایه خورشید عالم تاب که باشی فاصله ها با عشق کوتاه می شود.

این روستا در منطقه مشایخ شهرستان کیار استان چهار محال و بختیاری واقع شده و اهالی آنبه دلیل محرومیت حسرت زیارت امام رئوف را دارند و با دیدن کاروان خدام رضوی اشک شوق بر گونه هایشان سرازیر شد.

آنچه در ادامه می خوانید روایتی است از حضور خادمان حرم رضوی در این روستا و حال و هوای مردم آن که توانستند از راه دور امامشان را زیارت کنند و جواب بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت امام رضا (ع) از 1300 کیلومتر دورتر+تصاویر

زیارت امام رضا (ع) از 1300 کیلومتر دورتر+تصاویر