مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-06اقتصادي

استاندار یزد: نباید خللی در تامین و توزیع نان ایجاد شود


استاندار یزد ارائه خدمات کامل و مناسب به شهروندان در گرو احساس مسئولیت تمام عناصر مدیریتی است، گفت: تمام سیاستگذاری ها باید به گونه ای باشد که خللی در تامین و ارائه نان ایجاد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با اعضای اتحادیه نانوایان استان، با بیان این که نان اساسی ترین کالای مورد نیاز عموم مردم است، اظهار کرد: تمام سیاستگذاری ها باید به گونه ای باشد که خللی در تامین و ارائه این کالای اساسی ایجاد نشود.

  وی افزود: با توجه به اعتماد و اطمینان استان به اتحادیه نانوایان، محوریت مدیریت تنظیم بازار نان بر عهده اتحادیه قرار می گیرد و نظارت دستگاه های نظارتی مقوم و مکمل نظارت این مجموعه خواهد بود.

استاندار یزد بر افزایش سهمیه آرد و ساعت فعالیت نانوایی های فعال و منصف استان با توزیع مکانی مناسب در کلیه شهر ها و شهرستان ها تاکید کرد و گفت: اتحادیه نانوایان لیستی از نام نانوایی ها، سهمیه آرد افزایشی آن ها و تعهد افزایش پخت آن ها حداقل تا ساعت 12 شب را تهیه و جهت انجام هماهنگی های لازم به تایید فرمانداران برسانند.

فاطمی تصریح کرد: اتحادیه نانوایان به صورت ویژه موضوع مرخصی نانوایان را مدیریت کنند و در صورت مشاهده مرخصی های نامتعارف، سهمیه آرد نانوایی های مربوطه را کاهش داده و در اختیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: نباید خللی در تامین و توزیع نان ایجاد شود

استاندار یزد: نباید خللی در تامین و توزیع نان ایجاد شود