مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-06سياسي

65 کاروان زیر سایه خورشید در 2000 نقطه امکان زیارت امام رضا (ع) را فراهم می کنند


مدیر عامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: 65 کاروان با 40 نوع برنامه طی 11 روز به حدود 2 هزار نقطه کشور سفر می کنند و در این ایام حدود 11 هزار برنامه توسط خادمان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی از خبرگزاری فارس نشست خبری برنامه های کاروان های زیر سایه خورشید با حضور مجتبی مختاری مدیر عامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در دفتر این آستان نورانی در استان تهران برگزار شد.

در این نشست مختاری حرکت کاروان های زیر سایه خورشید را با هدف پیوند امت با امام رضا (ع) دانست و گفت: این برنامه ها در ایام ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت اوج می گیرد اما باید این فرصت را مغتنم بشماریم.

برقراری امکان زیارت امام رئوف در همه کشور هدف اصلی زیر سایه خورشید وی با بیان اینکه جشن های زیر سایه خورشید به دنبال برقراری جریان زیارت در سراسر کشور و ارتباط با امام رئوف است، گفت: کاروان های زیر سایه خورشید نمادهای امام رضا (ع) مانند پرچم های گنبد نورانی و بسته های متبرک برای عاشقان آن حضرت به ارمغان می آورند و خادمان امام رئوف نواهایی که زائران در حرم می شنوند را برای علاقه مندان می خوانند در واقع زیر سایه خورشید پلی برای ایجاد اتحاد بین مردم است زیرا عاشقانه امام رضا (ع) صورت متحد به استقبال خانمان است این امام عزیز می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 کاروان زیر سایه خورشید در 2000 نقطه امکان زیارت امام رضا (ع) را فراهم می کنند

65 کاروان زیر سایه خورشید در 2000 نقطه امکان زیارت امام رضا (ع) را فراهم می کنند