مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 18:222022-06-05بين الملل

کویت سفیر هند را در اعتراض به توهین به پیامبر اسلام فراخواند


وزارت امور خارجه کویت، سفیر هند در این کشور را در اعتراض به توهین یک مقام هندی به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) فرا خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه کویت روز یکشنبه، سفیر هند در این کشور را فراخوانده و پیام یادداشت اعتراض آمیزی را به وی به دلیل اظهارات توهین آمیز مقام هندی به ساحت پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) تحویل داد.

 وزارت خارجه قطر نیز امروز (یکشنبه) به عنوان اولین کشور اسلامی به اهانت سخنگوی حزب حکام هند به ساحت نبی اکرم اسلام(ص) واکنش نشان داد و سفیر هند را احضار کرد.

به نوشته الجزیره، وزارت خارجه هند اعلام کرد که یادداشت اعتراضی رسمی به سفیر هند داده و انتظار دارد تا دولت هند ضمن عذرخواهی علنی، این اقدام را فورا محکوم کند.

وزارت خارجه قطر همچنین با ابراز ناامیدی از چنین سخنان و مواضعی از جانب مقامات هندی، برکناری فرد هتاک را ناکافی دانست.

در پی اهانت ناوین کومار جیندال سخنگوی حزب افراطی بهاراتیا جاناتا به عنوان حزب حاکم هند به ساحت نبی اکرم اسلام(ص) و افزایش اعتراضات، این حزب با صدور بیانیه ای از برکناری وی خبر داد.

پس از توییت ناوین کومار جیندال و اسائه ادب به ساحت پیامبر اعظم (ص)، بسیاری از کاربران واکنش نشان داده و خواستار تحریم و برخورد با دولت هند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کویت سفیر هند را در اعتراض به توهین به پیامبر اسلام فراخواند

کویت سفیر هند را در اعتراض به توهین به پیامبر اسلام فراخواند