مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 22:122022-06-04ورزشي

رشیدی:خواستار نگاه ویژه وزیر ورزش به کرمانشاه هستیم


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر محترم ورزش و جوانان تقاضای نگاه ویژه به استان کرمانشاه داشته ایم و قول های مساعدی نیز در این خصوص گرفته ایم اما متاسفانه تعلل بسیاری در این زمینه رخ داده است و این تعلل قابل قبول نیست.

- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی: علیرقم دارا بودن ظرفیت های بسیار زیاد در جوانان کرمانشاه، نگاه کلی به مقوله ورزش این استان، مثبت و ویژه نیست و وظیفه اصلی خبرنگاران ورزشی و انجمن ورزشی نویسان استان ایجاد این نگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رشیدی در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان  با بیان وجود استعدادهای بسیار مردم کرمانشاه در حوزه ورزش، خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه، روحیات و شرایط فیزولوژی بسیار خوب جوانان استان جهت حضور در اغلب رشته های ورزشی وجود دارد، اما متاسفانه از آن استفاده مناسبی نشده است و جایگاه ما در بسیاری از رشته ها نزول کرده است.

رشیدی ادامه داد: استان ما علاوه بر رشته های ورزشی انفرادی که همیشه نام آور بوده و عملکرد خوبی داشته است، در رشته های گروهی همچون والیبال و بسکتبال نیز عملکرد قابل افتخاری داشته است که اکنون از آن هیچ خبری نیست و البته همه ما از تنزل جایگاه کشتی استان در کشور ناراحت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشیدی:خواستار نگاه ویژه وزیر ورزش به کرمانشاه هستیم

رشیدی:خواستار نگاه ویژه وزیر ورزش به کرمانشاه هستیم